poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Spineczkowe ustrojstwo:))

Hej,  ja na odwyku maszynowym- dziecko mi w nocy albo kaszle, albo szaleje, Mąż w naszym bydgoskim mieszkanku już ( my jeszcze urlopujemy u rodziców;) ) , więc pomóc nie może no i w efekcie Ewa moja kurzy się... A pewien Króliczek czeka na spodnie i Lala na wykończenie- może dzisiaj się uda:) Póki co,  ślęcząc nad łóżeczkiem Mieszkulinka zmajstrowałam zawieszkę na spinki dla Amelki- pomysł nie mój a Amelkowej Mamy:)

Sówka- zawieszka i  taśma, która pomieści ok. 30 spinek zakończona serduszkiem z literką " A":)




A tu przykład zastosowania- niestety spinek nie posiadam aktualnie żadnych, więc prezentuję za pomocą poczciwej wsuwki:) 


Sprytne prawda? ;))  Dzięki temu spinki nie będą się gubić i walać po całym domu a i łazienka zyska ciekawą ozdóbkę. Za pomysł Gosiu bardzo dziękuję,  zmajstruję zapewne jeszcze kilka takich- w pierwszej kolejności dla mojej Hanulki:))

10 komentarzy:

  1. dla Gosi Amelki też :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny pomysł!!!!! no i wykonanie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) moja córcia ma całe tony spinek. Teraz już wiem jak je posegregować :))) pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie
    http://bukietmalucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i super wykonanie :)) Aż się zastanawiam, czy nie skraść pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zo, na spineczki Edisia?? ;P

      Dzięki dziewczyny:)Choć pomysł nie mój- moje tylko wykonanie, dobór materiałów, wzorów i kolorów:)

      Usuń
  5. super pomysł! Kalince też spinek przybywa:) Roma

    OdpowiedzUsuń
  6. takie proste a takie GENIALNE!!!!!

    OdpowiedzUsuń